WARUNKI KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI

  1. Nieobecność dziecka w szkole zgłaszamy z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 8.00 za pośrednictwem strony szkoły http://sptluczan.superszkolna.pl/ w zakładce „Zgłoszenia odpisu obiadu w szkole”:

    a. Należy kliknąć w zakładkę „Zgłoszenie odpisu obiadu w szkole”,
    b. Wypełnić wymagane pola w formularzu zgłoszeniowym odpisu obiadu w szkole,
    c. Na końcu zatwierdzić w polu „Prześlij”.

    W wyjątkowych sytuacjach dzwoniąc pod numer 33 879 01 08.

  2. Kwoty należności będą przekazywane Państwu za pośrednictwem E-Dziennika.
  3. Należy dokonywać terminowo wpłaty za zakupione posiłki na konto bankowe: 

    nr 15 8112 0008 0000 0361 2000 0380, tj. do 10 każdego miesiąca.

  4. Prosimy o dokładny opis w tytule przelewu dokonywanego na wyżej wskazany rachunek bankowy. Należy wpisać następujące informacje: Obiady SPT, imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc, rok.
  5. Prosimy o dokonywanie dokładnych wpłat kwot należności (bez zaokrąglania).
  6. W celu prawidłowego zamknięcia roku budżetowego należność za obiady za m-c grudzień należy wpłacić do dnia 27 grudnia danego roku rozliczeniowego.
  7. W miesiącu czerwcu należy dokonać wpłaty do 22 czerwca 2024 r. po określeniu najpóźniej do 20 czerwca 2024 r., do kiedy dziecko będzie jadło obiady w celu naliczenia należności za miesiąc czerwiec z uwzględnieniem odpisu.